Nejčtenější dotazy ze stejné kategorie
-
Aplikácie pre mobilné telefóny a tablety: Viber
Ahojte chcela by som sa opytat,ze mam viber na
pocitaci,ale aktualizovala som si ho,cize
musela som ho dat,aj na mobil.Po aktualizacii
mi chodia spravy uz len na mobil,aj ked ho vypnem a nie na pocitac,ako predtym.Viete mi poradit,aby mi opat chodili do pocitaca spravy
a nie len do mobilu? lenucka 6.3.2017 Odpovede 0 Odpovedať -
Aplikácie pre mobilné telefóny a tablety: nefungujuce video
Nemozem prehrat ziadne video jan 23.7.2013 Odpovede 1 Odpovedať -
Aplikácie pre mobilné telefóny a tablety: aplikacia
Ako stiahnem aplikaciu Viber do počitača Marcela 14.2.2015 Odpovede 1 Odpovedať -
Aplikácie pre mobilné telefóny a tablety: Stiahnuť sms z mobilu na vytlačenie
Ako stiahnuť sms tak aby som mohol vytlačiť na tlačiarni Ďakujem Telefón Samsung PETER 20.9.2016 Odpovede 2 Odpovedať -
Aplikácie pre mobilné telefóny a tablety: google chrome
Dobry den. Nemozem stiahnut Google chrome na tel.Mikrosoft, Vypisuje mi odkaz , ze Mikrosoft fone nepodporuje tento subo. Co s tym mozem spravit? dakujem za radu. jan hanes 19.9.2017 Odpovede 0 Odpovedať
Aplikácie pre mobilné telefóny a tablety: aplikácia na Sony Ericsson Xperia X10
Dobrý deň,Chcem si nainštalovať aplikáciu TrashOut, keď sa však prihlásim na Google Play, píše to, že TrashOut je nainštalovaný. Aplikáciu som totiž používal, ale som si sformátoval SD kartu, lenže na účte to stále je ako že nainštalované. Skúšal som aj nainštalovať aplikáciu tak že som spojil mobil s PC, na Google Play (na PC) som v kolonke TrashOut aplikácie klikol na „nainštalované“ a tam na možnosť „inštalovať“, napísalo to: „Aplikácia TrashOut - partner Let`s do it sa čoskoro nainštaluje do vášho zariadenia.“ Ale nič neinštaluje. Čo mám urobiť aby som aplikáciu dostal opäť do mobilu?
Skúšal som aplikáciu nainštalovať aj pod iným účtom, tam zase píše chybu: "Nemáte žiadne zariadenia", pritom som tam normálne prihlásený – v Google Play na mobile aj na PC (pod tým druhým účtom samozrejme). Mám Sony Ericsson Xperia X10 a na tomto mobile som túto aplikáciu predtým normálne používal. Peter 26.4.2014 Odpovede 1 Odpovedať
Odpovede:
zkuste aplikaci nejprve skrze PC připojení odinstalovat plně z Vašeho účtu (bohužel se tak nejspíše odstraní i dosavadní nastavení a provedené záznamy). Následně pak aplikaci znovu nainstalujte. Honza (administrátor) 28.4.2014